به گزارش خبرنگار ایرنا ، آئین یاد بود و بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در همه مدارس این شهرستان به صورت واحد برگزار و دانش آموزان با مداحی و عزاداری در فقدان یار دیرین امام راحل اشک ماتم ریختند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد با حضور در برخی از این مدارس و دبیرستان دخترانه شاهد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از 60 سال از عمر خود را صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد، ودر قبل او بعد از پیروی انقلاب اسلامی در راستای حراست و پاسداری از ارزش های این نظام همواره تلاش کردند .
جمشید ابوالفتحی افزود: این استوانه انقلاب همواره در مراحل مختلف و حساس انقلاب حضور داشته ، صاحب نظر، پیرو و مطیع رهبری بودند و بر حفظ وحدت در جامعه تاکید می کردند.
وی افزود: این یار وفادار انقلاب در همه مسئولیت های خطیر و حساس دوران انقلاب اسلامی در همراهی با امام خمینی(ره) و یاری و همدلی با مقام معظم رهبری از شکل گیری انقلاب تا فرماندهی دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و در مقام ریاست جمهوری و سازندگی دوران پس از دفاع تا ریاست بر خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصحلت نظام در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران همواره تلاش فراوان کرد.
آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی ماه در 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت.
پیکر وی روز سه شنبه گذشته پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران با حضور میلیونی مردم ایران به سمت مرقد مطهر امام راحل (ره) تشییع و در جوار حضرت امام (ره) آرام گرفت.
شهرستان بروجرد دارای 380 واحد آموزشی و 50 هزار دانش آموز در سه مقطع مختلف تحصیلی است .
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.