به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی احمدی تبار گفت: ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک و آنها را توقیف کردند.
وی با اشاره به دستگیری دو نفردر این رابطه، بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، 40 تن برنج قاچاق فاقد مدارک گمرکی که از استان های جنوبی بارگیری شده بود، کشف شد.
احمدی تبار بیان داشت: کارشناسان ارزش برنج های کشف شده را 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

** کشف کالای قاچاق میلیاردی در دوره چگنی
فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال، خبر داد .
سلطانمراد زارع گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه کامیون ازجاده کوهدشت به سمت دوره چگنی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی کامیون را در محور 'کوهدشت – دوره چگنی' شناسایی و توقیف کردند، افزود: در بازرسی از کامیون انواع لوازام خانگی قاچاق شامل؛ یخچال، تلویزیون و کولر گازی کشف شد.
فرماندهی انتظامی دوره چگنی تصریح کرد: با دستگیری یک متهم در این رابطه، کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

** کشف 572 سکه تقلبی درازنا
فرمانده انتظامی ازنا از دستگیری سه کلاهبردار و کشف 572 عدد سکه تقلبی در این شهرستان، خبر داد.
سرهنگ روح الدین پاریاد گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش سکه تقلبی توسط سه کلاهبردار در محله ای اطراف ازنا ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و سه کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ازنا اظهار داشت: با توقیف یک دستگاه پراید در این رابطه تعداد 572 عدد سکه تقلبی کشف شد.
پاریاد گفت : سه متهم همراه سکه های کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.