به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: مدیران تهران نشین بانک های خصوصی دستور دهند تا بخشی از سپرده های مردم لرستان در این بانک ها٬ صرف توسعه استان شود.
وی در رابطه با عملکرد بانک های دولتی گفت: قرار بر این است که بانک های دولتی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی چهار هزار و 50 میلیارد ریال پرداخت کنند که تاکنون سه هزار و 730 میلیارد ریال پرداخت شده است.
استاندار لرستان افزود: در واقع حدود 92 درصد از تعهدات بانک ها عملیاتی شده است که بیش از 95 درصد این پرداختی ها مربوط به بانک های دولتی بوده است.
وی با اشاره به نزدیک شدن هفته های پایانی سال و بروز مشکلات احتمالی در سیستم پرداخت توسط بانک ها گفت: به طور طبیعی در این ایام بانک ها محافظه کارانه تر برخورد می کنند٬ لذا طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است یکهزار میلیارد ریال در ماه های دی و بهمن ماه امسال برای رفع موانع تولید استان لرستان پرداخت شود.
بازوند در خصوص زمان بندی این پرداخت ها گفت: 480 میلیارد ریال برای 20 روز باقیمانده دی ماه و 520 میلیارد ریال نیز برای بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: پرداخت این مبالغ بدین معناست که بنا داریم نسبت به برنامه مقرر شده٬ 20 درصد بیشتر از تعهدات ما در برنامه های توسعه استان هزینه کنیم.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.