قاسم ولیزاده روز دوشنبه نشست استارتاپ "ویکند" با موضوع جهش تولید استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: در خصوص برگزاری رویداد علمی استارتاپ ویکند در بهمن ماه سال گذشته تصمیمات گرفته شده و برای جمع آوری ایده‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث‌ شد تا این برنامه به صورت حضوری لغو شود افزود: در افق پیش رو برنامه‌ریزی شد که از شیوه‌های نو برای برگزاری جلسات استفاده شود اما کرونا باعث شد که زودتر از موعد از این روش خلاقانه (ویدیو کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته وی استارتاپ ویکند در سه روز برگزار و صاحبان ایده با توانمندی مختلف جمع می‌شوند و تیم ها را تشکیل می‌دهند که موجب رونق تولید خواهد شد و امسال می‌توانیم از این ظرفیت برای جهش تولید استفاده کنیم.

ولیزاده اظهار داشت: با کاستی های که ممکن است در اجرای غیرحضوری روبرو شویم اما  انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم‌ را داشته باشند.

وی گفت: نشست صاحبان ایده با استاندار لرستان در دستور کار قرار دارد.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی و در انتهای هفته برگزار می‌گردد و در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

این برنامه جهانی تا بحال در بیش از یکهزار شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.