به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: این هفته را به حضور معلمان شریف و نجیب تبریک می گویم و یاد استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌دارم.

وی با بیان اینکه معلمان مشعل داران فروزان هدایت هستند، تصریح کرد: دانشمندان و صاحبان علم که معلمان از جمله این فرهیختگان هستند، با عمل و رفتار خود متعلمین را به سوی راه و مسیر خدا هدایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: خداوند متعال در آیات قرآن کریم صاحبان علم و اندیشه را در زمره کسانی قرار داده است که به یگانگی خدا شهادت می‌دهند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه در حالی که رویداد جدیدی در جهان واقع شده است و ویروس کرونا همه جهان را در بر گرفته و کشور ما را هم در بر گرفته است، انتظار می‌رود معلمین و فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنها در چهار جشنواره به نام‌های جشنواره تربیت ماندگار، نوای امید، یاری گران زندگی و بهار سلامتی شرکت کنند و با استقبالی که از این ۴ جشنواره به عمل می‌آورند ثابت کنند در حالی که مدافعان سلامت و کادر درمانی پیام آور سلامت برای مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی هستند، با شرکت در این جشنواره‌ها ثابت کنند که تعلیم و تربیت تعطیل نیست و فرهیختگان با شیوه‌های دیگری در عرصه آموزش و تربیت حضور فعال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.