به گزارش خبرنگار مهر، رحیم جافری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری در حال گذار به شرایط بالندگی و خدمات رسانی مطلوب است و امید می‌رود با اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر شاهد پیشرفت‌های زیرساختی در سال جاری باشیم.

وی با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری در سال ۹۸، ادامه داد: در سال گذشته، شاهد خدمات عمرانی گسترده‌ای در سطح شهر بودیم که اختلاف معناداری با سایر شهرهای استان داشت و از آن جمله می‌توان به ساماندهی بلوار ورودی شهر از سمت ملایر، اجرای گسترده نهضت آسفالت معابر شهر و… بودیم.

شهردار بروجرد، آمایش و پایش نیروهای انسانی شهرداری و استفاده بهینه از کارکنان حسب تخصص آنها، بازسازی گسترده ناوگان موتوری شهرداری، خرید عمده مصالح عمرانی به منظور کاهش هزینه را از فعالیت‌های شهرداری بروجرد دانست.

جافری تاکید کرد: تملک اراضی آینده دار برای شهرداری که تأمین اعتبار آن تاکنون به میزان ۷۰ درصد انجام شده و به حساب مالکان واریز خواهد شد نیز از دیگر اقدامات شهرداری بوده که از آن جمله می‌توان به تملک ۸۰ هزار مترمربع ازا اراضی شمال شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، تملک اراضی واقع در بلوار امام (ره)، اراضی جنب میدان میوه و تره بار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و… اشاره کرد.

وی همچنین تعیین تکلیف تالار مهرگان و شهرک نمایشگاهی جهت تعیین سهم شهرداری از طریق انجام کار کارشناسی با توجه به اختلاف فی مابین شهرداری و بخش خصوصی، کاهش نسبی آرای صادره مبنی بر محکومیت شهرداری در محاکم قضائی و رشد نسبی آرا صادره به نفع این نهاد در سال ۹۸ نسبت به سنوات گذشته را از اقدامات دیگر این مجموعه برشمرد.

شهردار بروجرد، اخذ رأی بدوی در خصوص معدن شن و ماسه به نفع شهرداری، تسویه بدهی شهرداری به اداره دارایی به میزان ۴۰ میلیارد تومان، تحقق بخش عمده‌ای از بودجه سال ۹۸ از طریق قانونمندی و نظارت دقیق بر انجام معاملات، کسب استقلال مالی سازمان‌های تابعه، اقامه دعوی در محاکم قضائی به منظور جلوگیری از تخریب باغات سطح شهر از جمله باغ افشاری، انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی درخصوص انجام آزمایش مکانیک خاک با ۵۰ درصد قیمت مصوب را نیز از فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری بروجرد در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1422087
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.