به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ضمن تقدیر از نگاه ویژه این سازمان به حوزه فرهنگ و هنر و مساعدت‌های صورت گرفته طی سال گذشته، گفت: تکمیل تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای پروژه‌های کتابخانه درجه یک و شهید باهنر بروجرد و درجه یک الیگودرز یکی از مهمترین نیازهای این حوزه در سال جاری است.

وی افزود: همچنین اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل سه سالن آمفی تئاتر در مجتمع‌های فرهنگی و هنری ازنا، دورود و سلسله و همچنین هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد از دیگر پروژه‌هایی است که به نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت بهره برداری در سال جاری نیازمند اعتبار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: فعال‌سازی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان چگنی نیز از پروژه‌های عمرانی دارای اولویت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که از سازمان مدیریت استان می‌خواهیم در این خصوص نیز همکاری لازم را با ما به عمل آورد.

در پایان این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در خصوص افزایش اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قول مساعد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.