مهرداد ویسکرمی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم استان به دنبال مطالبه گر بوده و از وضع موجود انتقاد دارند لذا با توجه به اختیارات بالای مجلس ، نمایندگان استان باید به دنبال حل مشکلات بوده و نباید وام‌دار افراد و گروه‌های سیاسی شوند.

وی با بیان اینکه برای تدوین بودجه نیاز به اصلاح آیین‌نامه مجلس براساس عدالت و شایسته سالاری احساس می‌شود. افزود: بودجه باید شفاف باشد و نباید سلیقه افراد در آن دخیل باشد و اگر نماینده گان استان در تدوین بودجه فعال نباشند بودجه به مناطق دیگر اختصاص می‌یابد.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص وضعیت مدیریت در ادارات استان نیز گفت: یکی از آسیب های لرستان نگه داشتن و استفاده از بازنشستگان در راس مدیریت ادارات است که باید، نیروی جوان و متفکر جایگزین آنها شود.

ویسکرمی با بیان اینکه اگر فضای مطالبه گری در استان فراهم شود می‌توان مشکلات را برطرف کرد افزود: راه نجات مشکلات اقتصادی در لرستان کشاورزی و دامپروری است که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: ۶هزار مهندس کشاورزی بیکار در لرستان وجود دارد که با احداث یک گلخانه می‌توانند امرار معاش کنند.

به گفته وی در بسیاری از مناطق مشکلات اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که مردم باید متوجه شوند رشد صنعت موجب رشد و افزایش رونق گردشگری در استان می‌شود.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران شهامت اقدام انقلابی ندارند، مشکلات لرستان بر روی زمین مانده و کسی نیست آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.