حمید کشکولی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات آبزی پروران الیگودرز در فرمانداری این شهرستان افزود: سیل سال قبل خسارات زیادی به شیلات الیگودرز وارد کرد و بیشترین سهم شیلات لرستان متعلق به الیگودرز است.
وی بیان کرد: پروندههای  بررسی خسارات کامل انجام و ساماندهی شده و برخی خسارات بلاعوض پرداخت شده اند اما برخی وامها هنوز محقق نشده است.
فرماندار الیگودرز اظهارداشت: از ابتدای مهر ۹۸ چون تجربه سیل اول سال ۹۸ بود همه آبزی پروران مکلف به بیمه نمودن سایت پرورش ماهی خود کردند که برخی از شرکت‌های بیمه ای در این راستا همکاری لازم را نکردند.
کشکولی اضافه کرد: دولت امکان پرداخت خسارت در همه سالها نداشته است و علی رغم خسارات جبران ناپذیر از قبیل سیل و بیماری و رانش زمین و بایستی بیمه سایت در دستور کار کشاورزان باشد.
وی ادامه داد: خسارات در حدی بوده که برخی آبزی پروران استفاده از سایت خود را تعطیل کرده و ادامه ندادند و بنابراین لازمه کار عدم پرداخت حق آبه است.  
فرماندار الیگودرز با تقدیر از پرسنل شیلات لرستان و الیگودرز گفت: پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حوزه آبزی پروری مثبت و موثر بوده است.

۱۰۶ مجتمع پرورش آبزی در شهرستان الیگودرز فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.