احسان رشیدیان روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد کلاس‌های دانشگاه لرستان در فضای مجازی تشکیل می‌شوند و ۹۰ درصد اساتید و ۷۱ درصد دانشجویان در سامانه  آموزش مجازی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کلاس حضوری در دانشگاه برگزار نمی‌شود اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان مقطع ارشد و دکترا در صورت داشتن مجوز استاد از آزمایشگاه استفاده می‌کنند و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات دفاع نیز آماده است.

رشیدیان افزود: آموزش مجازی در دانشگاه لرستان از ۲۴ اسفندماه آغاز شد که در هفته اول اجرای این طرح به علت آشنا نبودن اساتید، کارشناسان و دانشجویان, تنها ۱۰ درصد کلاس‌ها در این سامانه تشکیل شد.

وی گفت: اکنون ۴۹ رشته تخصصی در این دانشگاه فعال است و  ۲۳۲ کد رشته محل و۱۹۳ رشته در این دانشگاه وجود دارد  که از این مجموع ۱۷۴ رشته در دانشگاه لرستان و ۱۹ رشته در چهار مرکز اقماری این مرکز ارائه می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: در این راستا در ۴۶ رشته کارشناسی،  ۷۸ رشته کارشناسی  ارشد، ۴۹ رشته دکترای تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای در دانشگاه لرستان  دانشجو پذیرفته می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.