به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی در جلسه بررسی نیازمندی‌های انجمن هنرهای تجسمی لرستان، گفت: تحقق شعار تولید، اقتصاد فرهنگ و هنر را شکوفا می‌کند.

وی، بیان داشت: انجمن‌های فرهنگی هنری، پل ارتباطی اداره کل با هنرمندان هستند و تقویت این انجمن‌ها به تقویت فرهنگ و هنر خواهد انجامید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: در سال پیش رو که توسط مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید شاهد افزایش تولیدات فرهنگی و هنری و به دنبال آن شکوفایی اقتصاد این حوزه باشیم.

فتایی، اظهار داشت: علاوه بر حمایت‌های که از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان صورت می‌پذیرد، انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله انجمن هنرهای تجسمی باید درآمد زایی داشته باشند.

وی، عنوان کرد: تجهیز انجمن‌های فرهنگی و هنری، از مهمترین برنامه‌های ما در سال جدید است و به دنبال تأمین منابع مالی آن هستیم تا پس از سال‌ها بتوانیم در این زمینه، گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اظهار داشت: آموزش باید به تدریج به خارج از فضای مجتمع فرهنگی و هنری و انجمن‌ها و واگذار شود، تا از این طریق ضمن رونق بخشیدن به آموزشگاه‌های آزاد هنری مربیان و اساتید نیز مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1417399
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.