به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب ظهر در جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به عنوان یک اقتصاد رو به رشد در کشور هستند، اظهار داشت: در سال جهش تولید برنامه ریزی تشکیل ۹۰ تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی، همچنین افزایش ظرفیت تولید و خدمات و تعیین تکلیف تعاونی‌های غیر فعال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی، افزود: توانمند سازی تعاونی‌ها و حمایت‌های قانونی از بخش تعاون و ایجاد تعاونی‌های منطقه‌ای و فراگیر برای تصدی طرح‌ها و بنگاه‌های قابل واگذاری در افزایش سهم بخش تعاون در توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال بسیار مؤثر است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، تصریح کرد: بخشی از تعاونی‌های غیرفعال قابلیت احیا دارند اما این امر نیازمند برنامه‌ریزی و درک مشترک بین اعضا است، تعیین تکلیف برخی از تعاونی با ارائه تسهیلات، رفع موانع بر سر راه آن‌ها و برخی دیگر از آنها با هماهنگی و مشارکت اعضا بوده و حتی نیاز به تسهیلات هم ندارند.

آشتاب، افزود: هم افزایی و هماهنگی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مشارکت مردمی موجب جهش در تولید خواهد شد که با تجمیع این ظرفیت‌ها قطعاً محقق خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.