فاطمه فولادی روز دوشنبه با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این نهاد افزود: با توجه به وضعیت خطر و ریسک بالا برای بیماران خاص در مواجهه با ویروس کرونا به منظور کمک به هزینه پرستاری و تهیه مواد بهداشتی برای این قشر و اعضا خانوار یک میلیون تومان به حساب بیماران خاص و صعب العلاج واریز می شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۳۵ هزار مددجوی تحت حمایت استان بدون محدودیت، مشمول بیمه تکمیلی هستند افزود: پرداخت فرانشیز و هزینه های غیر بیمه ای، دارویی، تجهیزات ضروری، خدمات اورژانس و فوری، پاراکلینیک، لوازم جانبی و توانبخشی درمانی، پرداخت کمک هزینه پرستاری مراقبت از بیماران از جمله خدمات قابل دریافت بیمه تکمیلی مددجویان است.

معاون حمایت وسلامت کمیته امداد لرستان تصریح کرد: هم اکنون یکهزار و ۳۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد می باشد.

فولادی  عنوان کرد: اطلاع‌رسانی و انتقال پیام‌های بهداشتی به مددجویان آغاز شده و همچنین تهیه مواد ضدعفونی کننده در ورودی های این اداره و تهیه اقلام آموزشی و بهداشتی برای حمایت از این افراد انجام شده است.

وی اظهار داشت: ضد عفونی مکان های پر خطر و سطوح تماس، آگاه سازی کارکنان، تامین اقلام ضد عفونی و دستکش یکبار مصرف برای مراجعان و تدابیر لازم برای کاهش غیر ضروری مراجعان با ارائه خدمات الکترونیکی از برنامه های این نهاد بوده است.

تاکنون ۱۲۹ نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.