مرید شیخی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشاوران املاک موظف هستند از عقد قرار داد جدید اجاره امکان مسکونی به اشخاصی که در گذشته ساکن پلدختر نبوده اند، خودداری کنند و چنانچه موارد تخلفی مشاهده شود با آنان و مالکان استیجاری برخورد می‌شود.

وی افزود: با توجه به نظریه کارشناسان بهداشتی و مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، سوختگیری صرفاً توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت که مجهز به لوازم پیشگیری هستند باید صورت گیرد.

دادستان پلدختر با بیان این که انجام سوختگیری توسط رانندگان خطر ابتلاء به بیماری کرونا را در پی خواهد داشت، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان عملیات سوختگیری وسایل نقلیه را صرفاً از طریق کاربران و نیروهای خدماتی مستقر در جایگاه سوخت سطح شهرستان انجام دهند.

شیخی با بیان این که مدیران جایگاه‌های سوخت ابتلای کرونا را در این جایگاه‌ها جدی بگیرند، یادآور شد: با توجه به این که جایگاه‌های سوخت به ویژه در ورودی و خروجی شهرستان قرار دارند و پلدختر مسیر ترانزیت سایر شهرستان‌ها است از جهت پیشگیری انتقال ویروس کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی یادآورشد: مدیران جایگاه‌های سوخت بایستی اماکن خود را به امکانات بهداشتی به ویژه دستکش یک بار مصرف مجهز کنند که متأسفانه تا کنون در این رابطه اقدام عملی صورت نگرفته است.

دادستان پلدختر افزود: بنابراین مدیران جایگاه‌های سوخت پلدختر موظف هستند توسط کارکنان خود نسبت به سوختگیری خودروها اقدام کنند و چنانچه این امر مقدور نباشد، باید دستکش یک بار مصرف در اختیار رانندگان خودروها قرار دهند در غیر اینصورت با آنان برخورد قضائی خواهد شد.

شیخی گفت: شبکه بهداشت و داروخانه‌ها موظفند جهت تأمین دستکش همکاری لازم را با مدیران جایگاه‌های سوخت شهرستان به عمل آورند.

وی با بیان این که خوشبختانه در شهرستان پلدختر تا کنون مورد مشکوک از بیماری کرونا مشاهده نشده است، افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت شهروندان، برگزاری تمام مراسم‌های عروسی و عزاداری در این شهرستان که حالت تجمعی داشته باشد، ممنوع و با خاطیان برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.