خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: یکی از طرح‌های ورزشی در شهرستان کوهدشت پروژه سکوی تماشاگران فوتبال ورزشگاه آزادی این شهرستان است که عملیات ساخت آن در سال ۸۹ آغاز شد اما متأسفانه باگذشت بیش از ۱۰ سال هنوز این طرح به بهره‌برداری نرسیده است و همچنان جوانان این شهرستان چشم‌انتظار به بهره‌برداری رسیدن آن هستند.

رشیدیان رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با بیان اینکه پروژه سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت در سال ۸۹ کلنگ زنی شد، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۸۴۰ میلیون تومان آغاز شد.

از نقص فنی در پروژه تا کمبود اعتبار برای اجرا

وی، بیان داشت: این پروژه در سال ۹۰ با اعتبار یک میلیارد تومان کار خود را شروع کرد اما به دلیل نقص فنی که در اجرای پروژه وجود داشت تعطیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت، افزود: این پروژه تا پس از چهار سال به دلیل عدم پیگیری، تا سال ۹۵ رها شده بود که مجدد در سال ۹۵ در دستور کار برای اجرا قرار گرفت.

رشیدیان، گفت: با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته شد.

وی، یادآور شد: در سال ۹۸، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب برای این پروژه داریم که متأسفانه تخصیص آن ۱۲ درصد و آن هم به صورت اوراق سال ۱۴۰۰ است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت، بیان داشت: این تخصیص پایین و آن به به صورت اوراق، عملاً شروع به کار و فعالیت مجدد پروژه را غیر ممکن می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.