در این پیام آمده است: منت خدای عزوجل که نعمت استشمام در فضای عطرآگین مرز و بوم یاد و نام شهدا، امام شهدا و وجود ارزشمند و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را نصیب ما کرد.

این پیام اضافه می‌کند: حرکت فکورانه و حضور هوشمندانه ملت شریف ایران خصوصا مردم فهیم و داعیه دار ولایی لرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از انقلاب و جنگ تحمیلی و رشادت های مثال زدنی تا حضور همیشه همراه در تمامی عرصه ها، مایه مباهات است.

این پیام می‌افزاید: حلاوت این پیروزی، با جهاد و مساعی شبانه روزی همکاران خستگی ناپذیرم در جامعه ی رسانه ای استان لرستان در کمترین زمان و شفاف ترین اخبار، در کام مردم دوچندان شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان می‌افزاید: بر خود واجب میدانم که ضمن تبریک به منتخبین مردم، به یمن برکت وجود خبرنگاران و مدیران رسانه ای لرستان در پوشش دادن به این حماسه پرشور و مهم سیاسی به بهترین نحو و طریق ممکن، تقدیر و تشکر و امتنان خاضعانه خویش را داشته باشم و از خداوند منان، سلامتی و توفیق خدمتگزاری بیش از پیش در مسیر اعمال رسالت عظیم مطبوعاتی ایشان را در لحظه لحظه حضور موثرشان، مسئلت نمایم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.