محمود ثمینی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی افزود: حتی یک درصد از اصحاب رسانه در لرستان ندیده ام که هنجارشکنی کرده باشد و عموم رسانه های استان دلسوزانه کار می کنند که ما به عنوان مجموعه دولت باید نظر آنان را بشنویم.

وی با تاکید بر پذیرش انتقادات منطقی و مستند رسانه ها توسط تیم مدیریتی دولت در لرستان اظهار داشت: مدیران اجرایی نیز باید ارتباط خود با رسانه ها را تقویت کنند و با اطلاع رسانی درست علاوه بر انعکاس خدمات دولت و نظام، شبهات اذهان عمومی را برطرف نمایند.

وی در پاسخ به برخی اظهارات گفت: استاندار لرستان رسانه گریز یا رسانه ستیز نیست و بارها نسبت به حضور اهالی قلم در جلسات تاکید داشته و خواستار تقویت رسانه ها در استان است.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر ریشه یابی مشکلات ادامه داد: هرچند تخریب و تهمت ممنوع است اما نباید با شنیدن انتقاد برآشفته شویم که این اصل شامل مدیران و رسانه ها می شود.

ثمینی تاکید کرد: هیچ مدیری حق شکایت از رسانه ها را در دادگستری ندارد و قبل از آن باید در شورای اطلاع رسانی مطرح شود بنابراین تلاش می کنیم پای خبرنگاران و اصحاب رسانه به واسطه شکایت مدیران به مراجع قضایی باز نشود.

علیرضا بیرانوند معاون اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان نیز گفت: آذرماه امسال ۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر گل در ازنا و ۱۰ کیلوگرم هرویین در دلفان کشف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.