سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فعالیت سیاسی در ایران با موانع اساسی و ساختاری مواجه و سهم مدیریت استانی و منطقه‌ای در عدم توسعه احزاب بسیار کم است.


به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قاسم ولیزاده در همایش تابستانی حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: قوانین بالادستی و نگرش‌هایی در بخش‌هایی از حاکمیت، اعتقادی به تشکیل دولت از طریق احزاب ندارد.


وی با بیان اینکه سهم احزاب از ایجاد یک دولت تعریف نشده، تصریح کرد: مجلس باید به این مهم توجه کند چراکه بسیاری از نگرانی‌ها به حق است و افرادی که در ستادهای انتخاباتی حضور موثر داشته‌اند در تقسیم قدرت بی‌بهره هستند.


ولیزاده تاکید کرد: بر این اساس چون دولت بر مبنای سهم احزاب تشکیل نمی‌شود زحمات صورت گرفته در ستادهای انتخاباتی یک رنج بی‌حاصل است.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص برخی انتقادها از عملکرد دولت در استان گفت: دلیل عدم اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها در استان قوانین بالادستی، مسائل بین‌المللی و موانع استانی هستند.


وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات گریبانگیر جامعه ناشی از استراتژی های بین المللی هستند و ایجاد کننده برخی بحران ها دولت یا مجلس نیست اما زحمت آن به عهده دولت است.


ولیزاده اضافه کرد: از سال ۸۸ تا ۹۲ در کمای سیاسی بودیم و معدود افراد که جسارت داشتند توانستند بقایای احزاب را به سال ۹۲ برسانند.


به گفته ولیزاده تعداد احزاب لرستان از ۲۴ تشکل در سال ۹۲ به ۱۰۰ تشکل رسیده و هفتمین خانه احزاب استانی در این استان تشکیل شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.