نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیم اعتبارات عدالت محور باشد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، علاءالدین بروجردی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، اظهار کرد: رعایت نکردن اصل عدالت‌محوری در توزیع اعتبارات در لرستان و ناچیز بودن سهم بروجرد مصداق ضعیف‌کشی است.

وی تصریح کرد: رعایت عدالت‌محوری در توزیع بودجه‌ها و اعتبارات ضروری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان بروجرد دومین شهرستان پرجمعیت استان است اما عدالت در راستای بودجه و اعتبار اجرا نمی‌شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: رعایت اصل شفافیت و انعکاس بودجه‌ها و اعتبارات تخصیص‌یافته به مردم ضروری است که این مهم در لرستان رعایت نمی‌شود.

وی اضافه کرد: با محدودیت بودجه‌های تخصیصی در لرستان به عنوان استانی توسعه‌نیافته و به شدت نیازمند  اعتبارات بیشتر مواجه هستیم که در تزریق اعتبارات به شهرستان‌های استان اصل عدالت‌محوری رعایت نمی‌شود.

نماینده مردم بروجرد بیان کرد: اختصاص اعتبار سالانه ۵۹ میلیارد تومانی برای بروجرد به معنای سهم هیچ از توسعه تلقی می‌شود.

بروجردی ادامه داد: توزیع اعتبارات بدون توجه به شاخص‌ها و اصل عدالت پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: مدعی مبارزه جدی با هرگونه فساد و انحراف هستیم، اما در عین باید پیش پای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌دار فرش قرمز پهن کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهارکرد: انتظار می‌رود نگاه مرکز لرستان در تخصیص اعتبارات عدالت‌محور بوده و اینگونه نباشد که مردم به دلیل رعایت نشدن این اصل واگرایی را از درون استان دنبال کنند.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.