به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت، اظهار داشت: باید با حسن تدبیر برنامه ریزی صورت بگیرد و این گونه ارزش کارهایی که انجام می شود بسیار زیاد است.
آیت الله علوی گرگانی به هماهنگی بین دستگاه ها اشاره کرد و گفت: همه در اجرای برنامه های دهه کرامت به مناسبت بزرگداشت یاد معصومان(ع) باید همکاری کنند تا با هم افزایی، معارف دینی و الهی در جامعه ترویج شود.
وی با اشاره به این که محبت به اهل بیت(ع) باید به نمایش گذاشته شود گفت: در روایات و احادیث به تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) سفارش بسیاری شده است و امامان معصوم حق بسیاری دارند که باید در جامعه ادا شود.
آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: باید با اجرای باشکوه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شادی اهل بیت(ع) شاد و در ناراحتی آنان غمگین بود و این گونه ارادات خویش را در جامعه نمایان کرد.
دهه کرامت از سوم مردادماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا 13 مردادماه سالروز میلاد حضرت رضا(ع) ادامه دارد.
اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(س) دیدار کردند و به تشریح برنامه های این دهه پرداختند، همچنین با آیات سید هاشم حسینی بوشهری عضو خبرگان رهبری و علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت و گو کردند.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.