مهدی فراهانی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در ساعت 05:30صبح امروز در بلوارالغدیر جاده پردیسان قم مقابل بوستان علوی به دلیل تصادف سه خاور با هم، یک تن کشته و یک تن دیگر نیز مجروح شد.
وی ادامه داد: در حادثه ای دیگر در خیابان ارتش مقابل هتل پارسیان، در برخورد یک کامیون با موتورسیکلت، متاسفانه راکب جوان موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد.
فراهانی همچنین گفت: در جریان واژگونی یک وانت در جاده طایقان، چهار عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و دو فرزند آنها دچار تصادف شدید شده و به دلیل شدت جراحت و نیاز فوری به درمان، توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.
وی ادامه داد: امروز همچنین واژگونی یک پراید در جاده سلفچگان سه مجروح و واژگونی تانکر در جاده قدیم قم-تهران یک مجروح به همراه داشت.
فراهانی از مردم خواست در زمان وقوع حادثه ابتدا با آدرس دقیق با 115 تماس گرفته و مسیر اورژانس را نیز بازگذاشته و تحت هیچ شرایطی در امور امدادی مداخله نکنند.
وی اظهار داشت: اورژانس در روز به صورت متوسط 280 الی 300 ماموریت فوری را انجام می دهد و اگر همکاری مردم نباشد ما با مشکل جدی مواجه هستیم.
وی گفت: متاسفانه برخی با تماس های خود، آدرس های سربسته می دهند به عنوان نمونه امروز تصادف در جاده طایقان گزارش شده ولی معلوم نبود ابتدا، انتها ویا وسط جاده این حادثه رخ داد.
فراهانی گفت: ازدیگر گلایه هایی که از مردم وجود دارد اینکه در زمان حادثه همه با تجمع مقابل حادثه اقدام به عکس وفیلم گرفتن کرده و گاهی نظر کارشناسی می دهند و برخی نیز خودسرانه بیمار را جابجا می کنند.
فراهانی خاطرنشان کرد: گاهی یک اشتباه در جابجایی مجروح باعث خواهد شد که
با خطر قطع نخاع مواجه شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.