به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم، سردار غلامحسین غیب پرور، روز شنبه در «چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه های علمیه، مسئولان دفاتر مشترک نمایندگی ولی فقیه درسپاه و مسئولان بسیج طلاب کشور» درمجتمع یاوران مهدی(عج) قم، افزود: امروز عرصه های جدیدی متفاوت از گذشته در برابر نظام و جامعه ایجاد شده است که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از آن باید با توجه به شرایط جدید و اقتضائات روز عمل کرد.
وی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را از عرصه های جدید و مهم پیش روی نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از عرصه های جدید، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که حضور طلاب و روحانیان در این عرصه برای رفع شبهاتی که مطرح می شود ضروری است.
غیب پرور، ادامه داد: یکی دیگر از عرصه هایی که باید در تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد عرصه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است که در این راه بیشترین انتظار نقش آفرینی روحانیان و طلاب انقلابی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با بیان این که هر قدر از عمر انقلاب اسلامی می گذرد بر دشمنی های استکبار علیه نظام اسلامی افزوده می شود، گفت: طلاب حوزه علمیه باید با تقویت توانایی های خود در عرصه هایی که نظام سلطه علیه انقلاب و کشور هجمه می آورد، ورود کرده و در دفاع از انقلاب و کشور آن چه که لازم است انجام دهند.
وی انسجام فکری و درک مشترک از مسائل انقلاب را ضروری دانست و گفت: این مهم است که ظرفیت های مختلف کشور با شناختی صحیح از مشکلات و اولویت های جامعه برای حل آنها بسیج شوند.
غیب پرور در ادامه، نقش و جایگاه رفیع روحانیت در جامعه را مورد اشاره قرار داد و افزود: با وجود تبلیغات منفی که دشمنان نظام اسلامی علیه روحانیت انجام می دهند، روحانیان و علما با نفوذ در قلب ها همچنان سکان هدایت جامعه را در اختیار دارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر اهمیت هجرت علما به شهرها و روستاها گفت: مساجد زیادی در کشور وجود دارد که فاقد امام جماعت و روحانی هستند و طلاب جوان برای پر کردن این خلاء مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.