به گزارش ایرنا روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت از زائران و اهمیت آن، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی قم قرار گرفت که با تشکیل کمیسیون ویژه سرقت در پلیس آگاهی استان، تیم هایی از مأموران آگاهی و انتظامی به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی در حرم مطهر کرده که سرانجام سارقان که چهار عضو یک خانواده بودند دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
وی ادامه داد: متهمان در پلیس آگاهی به 20فقره سرقت از زائران اعتراف و در بازرسی از منزل شان 12 کیف زنانه و تعداد قابل توجهی گوشی تلفن همراه کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی قم ازتلاش برای شناسایی تمامی مالباختگان خبر داد و اظهار داشت: از کسانی که مورد سرقت در حرم حضرت معصومه(س) واقع شده اند درخواست می شود تا به پلیس آگاهی استان قم جهت شکایت و شناسایی اموال مراجعه کنند.
کرمی ضمن توصیه به همه هموطنان و به ویژه زائران حرم حضرت معصومه(س) افزود: در اماکن مذهبی و یا عمومی هرگز کیف خود را هنگام نماز و گوشی تلفن همراه را در زمان شارژ رها نکنند و حتی المقدور از آوردن پول زیاد، طلا و لوازم غیرضروری در اماکن شلوغ خودداری کنند.
7404/ 6133/ تنظیم: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.