به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: مرحله نخست طرح مشتری مداری و رسیدگی به شکایت ها و اطلاع رسانی مناسب به مخاطبان مرکز ارتباطات مردمی سازمان (CRM) در مرداد سال 95 اجرایی و امسال همزمان با هفته تامین اجتماعی، مرحله دوم تکمیل شد.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته در حوزه مرکز ارتباطات مردمی سازمان (CRM) با معاونت ها و اداره های کل تخصصی سازمان تامین اجتماعی، نمایندگان مسئول در حوزه رسیدگی به شکایات معرفی شده اند که از طریق سیستم CRM با عنوان رابط حوزه تخصصی تابعه، پاسخگویی و رسیدگی به شکایت های مردمی را بر عهده گرفته و آن را به مرکز ارتباطات مردمی در سازمان منتقل کنند.
موسوی خاطرنشان کرد: از امروز تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و عمومی مردم استان قم می توانند بدون گرفتن پیش شماره و فقط با شماره گیری تلفن ١٤٢٠ به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مستقر در ستاد مرکزی وصل شوند.
وی با اشاره به پاسخگویی در سازمان تامین اجتماعی گفت: مراکز مشاوره این سازمان به عنوان رابطان بیمه شدگان، مستمری بگیران و مخاطبان سازمان از دهه ٨٠ در شعب و اداره کل تامین اجتماعی استان قم مستقر شده اند و اطلاع رسانی و هدایت مراجعان حضوری به واحدهای صف و ستاد را به عهده داشته اند.
وی ادامه داد: در دهه ٨٠ مرکز تلفن گویا با شماره ١٤٢ آماده پاسخگویی به مردم بود که در دهه 90 این شماره به 1420 تغییر پیدا کرد، این واحدها ضمن اطلاع رسانی و پاسخگویی در بسترسازی فرهنگی اجتماعی مناسب فرآیندهای اجرایی نیز همکاری دارند.
به گفته موسوی، ماهیانه به صورت میانگین کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان به حدود یک هزار مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مردم رسیدگی می کنند.
19 تا 25 تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است. 720 هزار تن در استان قم تحت بیمه تامین اجتماعی هستند.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.