مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری نشست مشترک مدیران بخش دولتی و غیر دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور رئیس قوه مقننه در استان قم خبر داد .

محمد جهانتیغی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترک مدیران بخش دولتی و غیر دولتی سازمان در قم فرصتی طلایی فراهم شد تا ریاست قوه مقننه از نزدیک بصورت عینی‌تر با برنامه‌ها و چالش‌های سازمان از زبان دست‌اندرکاران آشنایی بیشتری پیدا کرده و از نزدیک با چالش‌های پیشروی مهارت‌آموزی آشنا شود.

جهانتیغی افزود : در این نشست سازگارنژاد رئیس سازمان به بیان مشکلات پرداخت و برنامه های جدید توسط معاون پژوهش ارائه شد، همچنین تحلیل آماری درخصوص کم توجهی قوه مقننه در طول سالهای گذشته ارائه و بر ضرورت بازنگری قانون الزام بکارگیری نیروهای آموزش دیده تاکید شد .

وی تصریح کرد : تعجب لاریجانی در نداشتن اساسنامه بعد از 37 سال فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای دستاورد مهم دیگر این نشست بود و مقرر شد اساسنامه را با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس در کوتاهترین زمان ممکن تهیه و از طریق دولت در قالب لایحه برای تصویب در مجلس شورای اسلامی ارسال شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.