ابوالفضل احمدی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در حال رایزنی و فراهم کردن مقدمات برای فعالیت تیم والیبال نادرشیمی در لیگ دسته اول کشور هستیم و با هماهنگی و همکاری با اسپانسر، اجازه خروج این تیم از قم را نخواهیم داد.
وی ادامه داد: به زودی جلسه ای با اداره کل ورزش و جوانان برای هماهنگی و تعامل با این باشگاه برگزار خواهد شد و رابطه هیات والیبال با اسپانسر بسیار خوب و صمیمی است.
وی اظهار داشت: وقتی فردی برای سرمایه گذاری در ورزش از خود علاقه نشان داده و هزینه می کند باید همه به او کمک کرده و امکانات زیرساختی لازم را در اختیار وی قرار دهند و امید است تیم نادرشیمی والیبال امسال به نمایندگی از استان قم در مسابقات شرکت کند.
تیم نادرشیمی والیبال استان قم در سال جاری از لیگ دسته دو به دسته یک صعود کرده و قرار است در سال جاری در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور داشته باشد.
رئیس هیات والیبال قم همچنین گفت: رایزنی با یک اسپانسر دیگر در والیبال بانوان نیز آغاز شده و در صورت مثبت بودن مذاکرات، دو تیم از بانوان قم در لیگ دسته یک حضور پیدا می کند.
احمدی همچنین از حضور تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته یک مردان نیز خبر داد و گفت: این تیم سال گذشته در مسابقات والیبال لیگ دسته یک شرکت کرده ولی نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند.
تیم کریمه والیبال قم سال گذشته از بین 16 تیم رتبه چهاردهم را کسب کرد.
وی ادامه داد: سیاست اصلی هیات سرمایه گذاری روی بازیکنان بومی است و در آینده نیز شاهد رشد این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.
محسن نادری مدیرعامل باشگاه نادر شیمی قم هفته گذشته به ایرنا گفته بود : به دلیل برخی مشکلات، تیم های بسکتبال و والیبال بانوان نادر شیمی از استان قم خارج می شوند و از تهران در رقابت های سوپر لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت می کنند.
هم اکنون بیش از سه هزار تن ورزشکار دربخش آقایان و بانوان در رشته والیبال در استان قم فعالیت دارند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.