به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان دیوان محاسبات کل کشور اظهار کرد: کار کردن در این مجموعه بسیار حساس است و باید مواظب بود به نحو احسن اموری که برعهده این مجموعه گذاشته شده است، انجام شود.
وی گفت: تدبیر در اموری که باعث تسهیل اقدام های دیوان محاسبات از یک سو می شود و بهداشت اقتصادی جامعه را در پی خواهد داشت از مسائل ضروری در این مجموعه است.
وی خاطرنشان کرد: همان گونه که مسئولان مملکت حافظ منافع مالی و اقتصادی کشور هستند، باید مسئول و پاسدار حفظ آبرو و حیثیت نظام هم باشند.
سعیدی با تاکید بر ضرورت هرچه بیشتر نظارت دیوان محاسبات گفت: ورود به بعضی مسائل و نظارت بر عملکرد مالی دستگاه ها پیش از این که گزارشی دریافت شود، می تواند از بروز تخلف های احتمالی جلوگیری کند و مانع به وجود آمدن هزینه های سنگین خواهد بود.
امام جمعه موقت قم گفت: تا وقتی مسئولان مملکت با عملکرد و انجام وظایف خود، خداوند را یاری کنند، خداوند هم آنها یاری خواهد کرد و از خداوند خواستار توفیق این مجموعه و حفظ آبرو و حیثیت نظام و کشور هستیم.
7406/ 1175 تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.