به گزارش ایرنا،سیدمهدی صادقی چهارشنبه شب درجلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم افزود: برای تغییر و تعالی فرهنگ عمومی درراستای اقتصاد مقاومتی، باید پیوست های فرهنگی مرتبط در تمامی حوزه ها و در ابعاد گوناگون تدوین شده و با مشارکت همه نهادهای علمی و اجرایی، مدیران و مسئولان و صاحب نظران در جامعه اجرا شود.
وی مهمترین مساله برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.
استاندار قم با بیان این که شورای فرهنگ عمومی باید موضوع اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از اولویت های جامعه دنبال کند، اظهار داشت: هرچه در این راستا کار و تلاش کنیم، باز هم جای کار بسیاری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

**تولیت آستان مقدس: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به هماهنگی همه نهادها دارد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این جلسه بر ضرورت مشارکت، همدلی و هماهنگی همه نهادها و دستگاه های علمی و اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی درجامعه تاکید کرد و گفت: پیگیری منظم و مستمر برنامه ها و فعالیت ها در این رابطه بسیار مهم است.
آیت الله سید محمد سعیدی تصریح کرد: اولویت بندی نیازهای فرهنگی استان قم در عرصه های گوناگون، باید با کار کارشناسی دقیق و با دقت نظر انجام شود تا از تمامی امکانات و ظرفیت ها به خوبی بهره مند شویم.
جلسه شورای فرهنگ عمومی قم با حضور امام جمعه قم، استاندار و فرماندار قم و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان درسالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.