سید جواد خازنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که عده ای با نام تیم صبای قم، اقدام به تست گیری از بازیکنان و برخی افراد هستند که این اقدام مورد تایید باشگاه و هیات فوتبال نیست.
نائب رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: زمانی که تکلیف نهایی تیم فوتبال صبای قم مشخص شود، باشگاه اقدام های لازم را انجام خواهد داد.
خازنی افزود: هیچ کس مجاز نیست با نام صبای قم اقدام به فعالیت هایی مانند جذب بازیکن و یا تست گیری را انجام دهد.
وی همچینن گفت: با توجه به گفت و گوها و رایزنی هایی که با کمیته اخلاق فدراسیون داشتیم به احتمال زیاد در هفته جاری حکم خود را در مورد تیم صبای قم اعلام می کنند.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور به خاطر نتایج ضعیف به لیگ دسته یک سقوط کرد. مسئولان باشگاه صبا نسبت به داوری آخرین بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان و همچنین بازی تیم سیاه جامگان و پرسپولیس تهران معترض بوده و به فدراسیون شکایت کردند که حکم آن هنوز اعلام نشده است.
با وجودی که وضعیت صبا هنوز نامشخص است ولی در روزهای اخیر شنیده شده است برخی افراد با نام صبای قم اقدام به فراخوان از بازیکنان و تست گیری از آنها می کنند که هیات فوتبال استان قم نیز در بیانیه ای این اقدام را غیرقانونی دانست.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.