به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، در این پیام آمده است: خداوند متعال را شکر گذاریم که بار دیگر قدرت و عظمت پروردگار عالم بدست غیورمردان انقلابی این ملت بزرگ، اقتدار و صلابت نظام اسلامی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشت.
پیام حاکی است: این اقدام به هنگام و هوشمندانه‌ دلاور مردان مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برگرفته از هدایت‌های داهیانه رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی) می باشد، هدیه ارزشمندی به خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر و ملت سرافراز ایران است.
پیام ادامه یافته است: شلیک موشک‌های میان برد به مواضع مهم گروهک منحرف و منحط داعش در دیر الزور مرحله جدید و بسیار مهم جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای این کشوراستکباری و جنایتکار بوده و گویای پیام ایران اسلامی است که با رساترین صدا به جهانیان اعلام کرد، ایران قدرتمند و سلطه ناپذیر، دست هر توطئه‌گری را قطع می‌نماید و هرگونه طرح و توطئه‌ای برعلیه ملت آزاده‌ی خویش را افزون بر داخل کشور، در بیرون مرز‌ها و صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی نیز پاسخی درهم‌کوبنده و رعد آسا خواهد داد.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب این هفته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.