آیت الله مرتضی مقتدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدف قرار دادن مواضع داعش، در حقیقت پاسخ دندان شکن به جنایت های تروریست های کوردل داعش در تهران می باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: داعشی ها در ماه مبارک رمضان در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی وحرم امام راحل انسان های بیگناه را با زبان روزه شهید و مجروح کردند وباید با پاسخ محکم و کوبنده رزمندگان اسلام مواجه می شدند.
آیت الله مقتدایی اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت شجاع و مقاوم ایران در برابر دشمنان محکم ایستاده و از توطئه ها و بازی های ناجوانمردانه دشمنان خم به آبرو نمی آورد. دشمنان بدانند رعب و وحشت برای مردم ایران معنا ندارد بلکه آنها تا پای جان برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر و ایستاده اند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم حمله موشکی سپاه به گروه تروریستی داعش را پیام دندان شکن و عبرت آمیزی برای جنایتکاران و اربابان آنها دانست و گفت: ملت ایران به تعبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان و توطئه آنها مستحکم ایستاده و با ایثار، مقاومت و فداکاری برای خدا و توکل به خداوند، از آرمان های خود دفاع می کند.
آیت الله مقتدایی گفت: دشمنان بدانند هر گونه تعدی و تجاوز به جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع و دندان شکن همراه خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.