به گزارش ایرنا، سید صدرالدین موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قم با اشاره به دستورالعمل های دولت برای کاهش مصرف انرژی و جایگزینی انرژی های تجدیدپذیر به جای انرژی های فسیلی در اداره های کشور افزود: بر اساس این دستورالعمل دولت، کاهش مصرف های حامل های انرژی و برق در اداره های استان در دستور کار مسئولان قم قرار گرفته و باید همه در جهت تحقق این امر تلاش کنند.
وی ابلاغیه استانداری قم برای تغییر ساعت اداری اداره های قم را در جهت کاهش مصرف برق در روزهای گرم پیش رو دانست و گفت: کمبود برق و چالش های پیش رو در سطح کشور و استان موجب شده تا همه دستگاه ها، شرکت ها، موسسه ها، بانک ها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی نسبت به اجرایی کردن دقیق این ابلاغیه عمل کنند.
وی تاکید کرد: یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران استان، صرفه جویی کردن در مصرف حامل های انرژی در اداره است که باید مسدئولان اداره ها در زمینه صرفه جویی حامل های انرژی حداکثر صرفه جویی ممکن را انجام دهند.
در ابلاغیه استانداری قم خطاب به مدیران دستگاه های دولتی قم با رعایت ماده 87 قانون خدمات کشوری ساعات اداری استان قم از تاریخ 1396/4/1 تا 1396/6/15 از ساعت 6:45 تا 13:45 می باشد.
بر اساس این ابلاغیه باید کلیه لوزام برقی به خصوص سیستم های سرمایشی، روشنایی و تجهیزات اداری بعد از وقت مذکور خاموش گردد.

**راه اندازی صندوق امداد ولایت در قم برای کمک به مددجویان کمیته امداد
معاون استاندار قم در ادامه با تقدیر از اقدام های کمیته امداد امام خمینی قم در جهت اشتغال و حمایت از قشرهای آسیب پذیر استان گفت: به همت این نهاد، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه به قشرهای آسیب پذیر جامعه افتتاح شده است که تسهیلاتی با کارمزد 2 درصد به مددجویان اعطا می کند.
موسوی ادامه داد: این صندوق روزانه 140 وام به قشرهای آسیب پذیر و مددجویان جامعه اعطا می کند.
7404/ 1175 خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.