آیت الله سید محمد سجادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با این حرکت مدبرانه خود، به دشمنان پیام داده است که هر گونه اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران با واکنش سریع و قاطع مواجه خواهد شد.
وی گفت: موج این حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش، کاخ سفید، کاخ آل سعود و اسرائیل را نیز به لرزه در می آورد.
وی گفت: طبق گفته قرآن کریم، ما باید چنان قدرت و قوت داشته باشیم که دشمن خدا از هر گونه اقدام علیه نظام هراس داشته باشند، اگر داعش و امثال آن از ایران رعب و وحشت نداشته باشند با بی رحمی هر چه تمام، به اقدامات تروریستی خود ادامه می دهند.
آیت الله سجادی یادآورشد: اقدام نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به داعش باعث تسکین دل خانواده شهدای حوادث تروریستی، قوت قلب ملت ایران و امیدواری مظلومان جهان خواهد شد و این اقتدار و عزت مایه مباهات است و باید به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
وی ادامه داد: متاسفانه کاخ سفید به همراه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دنبال تهدید و توطئه در منطقه هستند و این حمله موشکی پاسخ کوبنده و پیامی روشن به آنها و سایر حامیان تروریست می باشد.
آیت الله سجادی گفت: خداوند نصرت خود را بر ما نازل می کند تا بتوانیم استقلال کشور را حفظ و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه مهمترین ابزار امنیت ملی، قدرت است، گفت: ایران در حمله به مواضع داعش قدرت خود را نشان داده و اگر این قدرت نباشد تروریست ها به حرکت های کور خود ادامه می دهند.
آیت الله سجادی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود داشتن رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح شجاع، در برابر دشمنان استوار ایستاده است و دشمن توان نفوذ و سوء قصد به مردم کشورمان را ندارند.
وی افزود: ایران با سرعت و دقت در حمله موشکی خود به داعش، نشان داده که تهران مانند پاریس و لندن نیست که در برابر عملیات های تروریستی سکوت کند بلکه هر اقدامی را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.