سید مهدی خازنی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز دوشنبه هفته جاری قرار است نماینده باشگاه صبا با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون در مورد شکایت خود توضیح دهد.
وی ادامه داد: مواردی که در فضای مجازی پیرامون وارد نبودن شکایت باشگاه صبا از صبح امروز مطرح شده، مورد تایید باشگاه نیست.
در فضای مجازی آمده است: کمیته اخلاق آب پاکی را روی دست صبای قم ریخت و اعلام کرد تخلفی در جریان دیدارهای پایانی لیگ برتر فوتبال محرز نشده است و بدین ترتیب فرجام خواهی صبا در مورد بقا در لیگ برتر فوتبال بی نتیجه بود و حکم کمیته اخلاق به این معناست که باشگاه صبای قم باید به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال ایران باشد.
خازنی افزود: اگر شرایط حضور تیم در لیگ برتر فراهم شود سه اسپانسر را برای حمایت از این تیم شناسایی کردیم و با برنامه در مسابقات حضور پیدا می کنیم.
وی ادامه داد: در صورتی که شرایط بازگشت تیم به لیگ برتر فراهم نشود حضور در لیگ دسته یک به استانداری مربوط می شود.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور در آخرین بازی خانگی خود با نتیجه 2 بر 1مغلوب استقلال خوزستان شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.
در همان روز نیز تیم سیاه جامگان مشهد که با یک امتیاز کمتر از صبای قم از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک بود با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس تهران توانست در لیگ برتر ابقا شود.
مسئولان باشگاه صبای قم اکنون به داوری مسابقه بازی صبای قم و استقلال خوزستان که یک گل تیم صبا را مردود اعلام کرده، اعتراض دارند و از سوی دیگر معتقدند که در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس بازی جوانمردانه رعایت نشده است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.