به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز شنبه در جلسه شورای معاونان استانداری قم با تاکید بر همگرایی مدیران دستگاه های اجرایی با سیاست های کلان دولت تدبیر و امید افزود: مسئولانی که در حوزه عملکرد مخالف با سیاست های دولت باشند تغییر خواهند کرد.
وی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به سرمایه های اجتماعی کشور اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های کارشناسی نیروی انسانی فارغ از سلائق سیاسی مساله ای است که در این دولت به صورت عملی به اثبات رسیده است.
صادقی برگزاری دوره های آموزشی مطابق با نیازهای سازمان ها را ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش بهره وری کارکنان دستگاه های دولتی باید مهمترین هدف از برگزاری دوره های آموزشی باشد.
وی به مساله افزایش گرما در فصل تابستان نیز اشاره کرد و گفت: باید کارگروهی جهت تغییر ساعت اداری برای جلوگیری از قطعی برق تشکیل شود.
استاندار قم همچنین ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی(ره)، چنین اقدام هایی را نتیجه شکست گروه های مرتجع تکفیری در رویارویی با نیروهای نظامی ایران اسلامی در سوریه و عراق دانست.
وی با اشاره به شهادت مردم بی دفاع در این حوادث ادامه داد: ترور و کشتار مردم تنها موجب افزایش وحدت ملت ایران در مقابله با تروریسم خواهد شد.
روز چهارشنبه هفته گذشته در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.