رسول قلی زاده عصر سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: به تازگی اسپانسری از یکی از استان های کشور برای در اختیار گرفتن این تیم یک میلیارد و 200میلیون ریال پیشنهاد داده که این اقدام را اهانت به لیگ برتر می دانم.
وی ادامه داد: قیمت واقعی تیم آتلیه طهران 7 میلیارد ریال است ولی هر کدام از سرمایه گذاران قمی بتوانند این تیم را در اختیار بگیرند برای آنها قمیت تعیین نخواهد شد.
قلی زاده گفت: برخی استان های کشور تمام تلاش و امکانات خود را برای داشتن یک تیم در لیگ برتر بسیج کردند ولی امروز تیم های لیگ برتری در قم بدون حامی و امکانات مانده اند.
وی ادامه داد: برای حمایت شهرداری از این تیم نامه نگاری کردیم ولی آنها همه چیز را به اعضای شورای شهر محول کردند که از نظر زمانی، ما فرصت زیادی برای طی شدن این پروسه نداریم.
قلی زاده گفت: روز پنجشنبه هفته جاری تکلیف نهایی این تیم را مشخص خواهیم کرد و نتیجه قطعی در مورد آینده این تیم را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
وی همچنین گفت: همه بازیکنان تیم آتلیه طهران را با وجود پیشنهادات خوب از تیم های دیگر را حفظ کردیم و امید است قمی ها اجازه خروج این تیم از قم را ندهند.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم از تیم های موفق لیگ دسته یک کشور است که با موفقیت توانست به لیگ برتر کشور صعود کند. با وجودی که حدود 20 روز به مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور زمان باقی مانده ولی این تیم بلاتکلیف است و اسپانسر و حامی خاصی ندارد.
تیم فوتسال یاسین پیش رو قم دیگر تیم لیگ برتری قم است که به تازگی به دلیل اعلام انصراف شرکت یاسین، هنوز اسپانسر برای این تیم پیدا نشده اسا.
مسابقات لیگ برتر فوتسال تیرماه سال جاری برگزار می شود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.