حجت الاسلام والمسلمین احمد عظیمی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: عبودیت و بندگی امام راحل در برابر خداوند متعال بزرگترین درس برای ما جهت حرکت در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب می باشد.
وی ادامه داد:ما هر اندازه که در مسیر بندگی خدا قرار بگیریم مانند حضرت امام راحل ماندگار خواهیم شد و بهتر می توانیم در مسیر حفظ ارزش های الهی و انقلاب اسلامی گام برداریم و از آنها دفاع کنیم.
عظیمی زاده حساسیت امام راحل روی ارزش های دینی و اسلامی را از شاخصه های دیگر امام راحل دانست و گفت: امام راحل از ابتدای آغاز نهضت انقلاب تا پایان عمر، با صلابت و اقتدار در پیمودن مسیر الهی خویش ایستادگی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امام در مسیر دفاع از حق و اهداف الهی خود برای هیمشه ثابت قدم و محکم بوده و قدمی از اهداف خود در طول سالها عقب نشینی نکردند.
عظیمی زاده خاطرنشان کرد: ما هر اندازه به آرمان ها و ارزش های امام راحل نزدیک تر شویم،به ماندگاری و پویایی بیشتر انقلاب و زنده بودن ارزش ها، کمک بیشتری خواهیم کرد و این مسیر را بدون خستگی می توانیم طی کنیم.
وی ادامه داد: امروز اگر امام راحل در میان بوده، مهمترین خواسته ایشان از ملت ایران، حفظ ارزش ها و ایستادن پای انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به مراسم بزرگداشت امام راحل در سراسر کشور نیز گفت: برگزاری مراسم های بزرگداشت برای امام، تنها یک احساس و نماد است و مهمتر از مراسم، حفظ عملی ارزش های امام راحل و راه ایشان است.
عظیمی زاده افزود: نمی توان پیرو امام راحل باشیم ولی خلاف ارزش های ایشان گام برداریم، اگر برای حضرت امام راحل مراسم بگیریم ولی برای ماندگاری ارزش های انقلاب ایشان تلاش نکنیم در حقیقت پیروز امام نیستیم.
حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در 14 خرداد سال 1368 به ملکوت اعلی پیوست.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.