سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در این انتخابات برای اعضای هیات مدیره در بخش مدیرمسئول مرتضی داستانی و سیدعلی سیدبابامیری به عنوان اعضای اصلی و حسین طالبعلی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
محمدجواد محرابی افزود: منتخبین در بخش خبرنگاران نیز محمدرضا جاسم زاده جایروند،‌ روح الله رمضانپور کریمی و سعید آقایی به عنوان اعضای اصلی و حسن طاهری و حمزه عباسی می باشند.
وی گفت: در بخش نمایندگی روزنامه سراسری نیز محمد کاظمی به عنوان عضو اصلی و مهدی کاروان علی البدل و در بخش نمایندگی خبرگزاریها محمدمهدی سلیمانی عضو اصلی و سیدسعید سیدهاشمی علی البدل انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: هم چنین هادی دریس و فخرالدین یوسفپور به عنوان بازرسان اصلی و سید محمد رضا بهشتی پور به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
‌نخستین انتخابات الکترونیک هیات مدیره خانه های مطبوعات کشور،‌ روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 10 تا 16 از طریق سامانه http://khanehmatbooat.ir در 20 استان کشور انجام شد.
دو هزار و 12 عضو خانه مطبوعات در سراسر کشور در انتخابات الکترونیکی مشارکت کردند .
در نخستین انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات بیشترین مشارکت در استان های «مازندران، ایلام و بوشهر» با 98 درصد بوده و استان فارس با 78 درصد کمترین میزان مشارکت را داشته است.
انتخابات در استان های «خوزستان، همدان، هرمزگان و زنجان» به دلیل به نصاب نرسیدن اعضا یا نامزدها، در مرحله دوم برگزار می شود، هم چنین انتخابات الکترونیکی در هشت استان «تهران، مرکزی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان و گیلان» به دلیل این که انتخابات آنها به تازگی برگزار شده است، برگزار نشد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.