سید مهدی خازنی عصر دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: تا زمانی که رای فدراسیون فوتبال در مورد تیم صبا صادر نشود نمی توان در مورد این تیم تصمیم گیری کرد.
وی ادامه داد: در صورتی که تیم صبا به لیگ برتر بازگردد برنامه ها تا حدودی مشخص است ولی در صورت قطعی شدن سقوط، چگونگی حضور در لیگ دسته یک و سیاست های آن، به کادر مدیریتی جدید باشگاه بستگی دارد و هنوز در این زمینه بحثی صورت نگرفته است.
خازنی با اشاره به این که قرارداد بیشتر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم به پایان رسیده است، گفت: وضعیت بازیکنان نیز به سرنوشت تیم صبا بستگی دارد، اگر تیم در لیگ برتر ماندگار شود در مورد قرارداد بازیکنان تصمیم گیری خواهد شد در غیر از این صورت، وضعیت متفاوت خواهد بود.
معاون اجرایی باشگاه صبای قم با اشاره به مطالبات مالی باشگاه و بازیکنان نیز گفت: همه این موضوعات نیز به آینده تیم صبا بستگی دارد و اکنون چیزی مشخص نیست.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور در آخرین بازی خانگی خود با نتیجه 2 بر 1مغلوب استقلال خوزستان شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.
در همان روز نیز تیم سیاه جامگان مشهد که با یک امتیاز کمتر از صبای قم از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک بود با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس تهران توانست در لیگ برتر ابقا شود.
مسئولان باشگاه صبای قم اکنون به داوری مسابقه بازی صبای قم و استقلال خوزستان که یک گل تیم صبا را مردود اعلام کرده، اعتراض دارند و از سوی دیگر معتقدند که در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس بازی جوانمردانه رعایت نشده است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.