به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قم، افزود: ایران در این منطقه نا امن، از امنیت خوبی برخوردار است و شرکت پرشور مردم در انتخابات، پشتیبان خوبی برای استمرار این امنیت و برطرف کننده توطئه های دشمنان است.
وی بیان کرد: بر طبق آمارها در سه ساعت ابتدایی رای گیری در استان قم بیش از 120 هزار تن در انتخابات شرکت کردند و این نشان دهنده مشارکت بالای مردم در این انتخابات است.
وی ادامه داد: در تماس هایی که با مسئولان کشور داشتم، بیان شد تاکنون مساله مهمی گزارش نشده است و فرآیند انتخابات با نظم و ترتیب در حال پیگیری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امید است این انتخابات به عنوان پشتیبانی عظیم ملت از نظام جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت شود.
وی با اشاره به این که انتخابات در کشور ما نماد مردم سالاری دینی است، افزود: امروز شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و در برخی مناطق میان دوره ای مجلس شورای اسلامی هستیم که همه آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
لاریجانی با بیان این که شرکت تک تک افراد جامعه در انتخابات مهم است، ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات و حمایت آنان از جمهوری اسلامی، عامل مهمی برای پیشرفت و توسعه کشور است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.