حمیدرضا شیخ الاسلام عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: به شهروندان قمی اطمینان می دهم که هیچ گونه تغییری در سیستم آموزشی خود نداریم و در سیستم آموزش و پرورش توجه به مسائل اعتقادی، اخلاقی و دانش یک امر اساسی و جدی است.
وی یادآورشد: در آموزش و پرورش با قوت و قدرت به رسالت خود مبنی بر آموزش متکی بر مسائل اعتقادی و اخلاقی را ادامه خواهیم داد، دانش آموزان ما امروز در مسابقات قرآنی، بحث حجاب و عفاق و ... سرآمد هستند.
شیخ الاسلام گفت: نه تنها در سطح استان قم بلکه در سطح کشور حتی یک دستورالعمل در مورد این سند به مراکز آموزشی ابلاغ نشده و به صورت قطعی چنین چیزی را نخواهیم داشت.
وی خطاب به مردم گفت: مردم فهیم ما می دانند آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت در راستای آموزش مسائل علمی و اعتقادی خاص کشور خود عمل خواهد کرد.
شیخ الاسلام افزود: مردم تحت تاثیر شایعه پراکنی ها و دروغ افکنی ها قرار نگیرند و با اطمینان به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش اعلام می کنم کوچکترین موردی از این شایعات را نخواهیم داشت.
گفتنی است: در روزهای اخیر انتشار جزوه هایی حاوی برخی تصاویر غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی باعث نگرانی خانواده ها شده بود.
همچنین شایعه شده بود که این سند در برخی مراکز آموزشی قم اجرایی شد که مدیرکل آموزش و پرورش قم آن را به شدت رد کرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.