به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی صبای قم و استقلال خوزستان افزود: امروز با بازی خوبی که در برابر تیم صبای قم به نمایش گذاشتیم، توانستیم بازی پاک را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال خوزستان امروز با همه توان خود بازی کردند، اظهار داشت: امروز چند بازیکن مصدوم داشتیم و فشار مسابقات بسیار بالا بوده، اما توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما از بازی های فشرده گله نداریم، اما در بازی های خارجی بازیکنان بسیار تحت فشار و خسته بودند و می توانیم به جرأت بگوییم که تنها انگیزه بازیکنان استقلال خوزستان خوشحالی مردم خوزستان است.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم روز سه شنبه با صعود از مرحله گروهی بازی های جام باشگاههای آسیا مردم خوزستان خوشحال شوند و بتوانیم از عزت و حیثیت فوتبال ایران به خوبی دفاع کنیم.
دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید و با این این نتیجه تیم صبای قم به دسته یک سقوط کرد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.