وی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار ما از نامزدهای ریاست جمهوری این است که حرمت همدیگر را نگه دارند و به همدیگر اهانت و توهین نکنند و به خاطر کسب رای بیشتر، هر چیزی را بیان نکنند.
وی گفت: مردم از نامزدهای ریاست جمهوری انتظار دارند در بالاترین سطح، برای همدیگر احترام قائل باشند و ضمن بیان نقطه های ضعف و قوت برنامه ها، کارهای مثبت انجام شده در دوران انقلاب را نادیده نگیرند.
میرعظیمی اضافه کرد: افراد در مناظره ها کاستی ها و مشکلات موجود را تذکر و برنامه های عملیاتی خود را برای رفع آنها برای مردم تبیین کنند ولی از دایره انصاف و اخلاق خارج نشوند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی، هنوز در زمینه اقتصادی، معیشت، اشتغال مردم با مشکلاتی مواجه هستیم و در بین همه اولویت افراد باید معیشت مردم باشد، زیرا پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: هر کس معاش ندارد ایمان ندارد.
میرعظیمی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست از دادن وعده های غیرمعقول پرهیز کنند و گفت: اگر نامزدها توانایی انجام و عملی کردن وعده هایی که به مردم می دهند را نداشته باشند خلاف شرع است و در حقیقت حقه بازی است اگر کسی بداند انجام کاری غیرممکن است ولی آن را وعده دهد.
وی همچنین از رئیس جمهوری آینده خواست، افرادی را به صورت نامحسوس به ادارات، سازمان ها، نهادهای عمومی و خدمات شهری اعزام و نقص های موجود در مسیر خدمت رسانی به مردم را برطرف کنند.
میرعظیمی خاطرنشان کرد:حضرت امام راحل در جایگاه نائب امام زمان(عج) به مردم می فرمودند من خادم و نوکر شما هستم، افراد باید قدر این مردم را بدانند و به فکر رفع مشکلات آنها باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سخنرانی میرسلیم در مسجد حضرت ابوالفضل العباس قم که ایشان تولیت این مسجد را عهده دارد، گفت: این سخنرانی به معنای حمایت بنده از آقای میرسلیم نیست بلکه تنها مسجد را در اختیار آنان قرار دادیم.
وی تصریح کرد: اعلام می کنم هر کدام از شش نامزد ریاست جمهوری درخواست کند این مسجد برای سخنرانی در اختیار وی قرار می گیرد و با کمال میل از آنها استقبال می کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.