به گزارش ایرنا، سید سیروس نعمتی نژاد عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و استقلال خوزستان افزود: بازی با تیم صبای قم بسیار حساس بوده و ما همه تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه در صورت کسب پیروزی جایگاه خوبی در جدول خواهیم داشت، تصریح کرد: بازیکنان استقلال خوزستان استرس خاصی نداشته و راحت تر بازی می کنند، در حالی که این بازی برای صبای قم کاملا حیاتی است و از این جهت تیم استقلال خوزستان در شرایط بهتری قرار دارد.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: مجموعه بازیکنان و کادر فنی صبای قم فردا برای پیروزی به میدان می آیند که این کار را برای ما سخت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان برای سال آینده مشخص نیست، اظهار داشت: بازیکنان بسیاری از طلب های خود را دریافت نکرده اند و وضعیت آنها برای سال آینده اصلا مشخص نشده و مبهم خواهد بود.
نعمتی نژاد با اشاره به کسب نتایج خوب تیم فوتبال استقلال خوزستان در جام باشگاههای آسیا، خاطرنشان کرد: ما برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به این مسابقات رفته ایم و تاکنون همه تلاش خود را برای نام و عزت ایران به کار گرفته ایم.
وی در پایان تصریح کرد: 5 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال خوزستان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و کادر پزشکی به دنبال رساندن بازیکنان برای جام باشگاههای آسیا هستند.
دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان روز پنجشنبه در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند و تیم صبای قم در صورت پیروزی در بازی فردا بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی سیاه جامگان، در لیگ برتر ماندنی خواهد شد.
8146 / ۶۱۳۳/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار-جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.