به گزارش ایرنا، روزنامه شاخه سبز در شماره روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه مطلبی به نقل از آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با عنوان«ضرورت توجه به نظرات رهبر معظم انقلاب در انتخابات» را منتشر کرده است که در آن به ویژگی های فرد اصلح از نظر رهبری اشاره کرده است.
در این روزنامه به اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه های علمیه از رئیسی، واکنش سردار جزایری به اظهارات برخی از سیاسیون در خصوص ورود غیر تخصصی به حوزه نظامی، صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص به صلاح نبودن شعار افزایش یارانه ها، سخنان سخنگوی دولت در خصوص انصراف روحانی به نفع جهانگیری پرداخته شده است.
روزنامه ایمان قم نیزامروز مطلبی با عنوان « فضای شهر قم به سمت کدام کاندیدا است؟» را در گفت و گو با آیت الله غرویان منتشر کرده است.
این روزنامه نیز به موضوع انتخابات در ابعاد مختلف پرداخته است و تیترهایی با عنوان « قشر ضعیف دستاویز تبلیغات نشوند'، 'تخریب نکردن یکدیگر انتظار مردم از نامزدها است'،' انتخابات تجلی انسجام ملی است'،' رقابت انتخاباتی نامزدها و الگوهای اخلاقی'،' انتخابات و کلید واژه های دو پهلو و ارزش های اسلامی نباید در انتخابات خدشه دار شود» درآن به چاپ رسیده است.
روزنامه 19دی قم نیز یادداشت ها و گفت و گوهایی با عنوان 'حامیان رئیسی، حضور قالیباف گل به خودی است'،'قالیباف از سرنوشت احمدی نژاد عبرت بگیرد'،'خطای استراتژیک قالیباف'،'جدایی جهانگیری از روحانی ازتلقین تا واقعیت'، 'نامزدها از وعده هایی که به صلاح مردم و نظام نیست پرهیز کنند' را منتشر کرده است.
در این روزنامه سخنانی از شخصیت ها در مراسم های مختلف با عنوان 'مجلس با شعارهای انتخاباتی یارانه ای مخالف است'،' هشدار درباره شعارهای پوپولیستی اقتصادی از سوی برخی نامزدها'،دروغ به مردم نگفته و نمی گوییم'، 'دولت گذشته با بهترین درآمد هیچ شغلی ایجاد نکرد' به چاپ رسیده است.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.