به گزارش ایرنا، وی عصر سه شنبه در دیدار با فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و اعضای ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم خطاب به پاسداران اظهار داشت: شما خودتان را به عنوان پاسدار اسلام، دین، رهبری مرجعیت، علما و همه مردم می دانید، پاسداری وظیفه سنگین و سختی است، باید خیلی مراقب باشید تا در امر مبارکی که انجام می دهید کوتاهی و قصوری صورت نگیرد.
وی خاطرنشان کرد: مبادا دشمن در وجود پاسداران نفوذ کرده، و آنها را از انجام وظایفشان منصرف کند، تا ارادتی که به رهبری، مرجعیت و علما دارند دیگر نداشته باشند.
این مرجع تقلید همچنین به پاسداران تاکید کرد: در آینده مبادا مردم از شما گله مند شوند، و بگویند پاسدار بزرگوار چرا شما در اینجا کم لطفی کردید؟ و حق خود را ادا نکردید.
آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: من امروز عرایضم را به عنوان امانت در اختیار همه پاسداران می گذارم و از آنها می خواهم آن را در وجودشان اجرا کنند، و تصمیم بگیرند که در انجام کارهایشان مراقبت های لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه مطابق روایتی از پیامبر اسلام(ص) افزود: هر کسی از افراد جامعه اعم از یک شخص عالم و یا حتی یک فرد عادی هر چقدر نسبت به درک کلام نورانی اهل بیت (ع) و عمل به آن برآید نزد خدا مشمول پاداش می شود.
11 تا 17 اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شده است.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.