به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای قم، قانون مداری و رعایت اخلاق در انتخابات را ضروری دانست و افزرود: با افرادی که در سخنرانی ها و تبلیغات، خلاف اخلاق و قانون عمل کنند مطابق با قانون برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت نظارت جدی اعضای ستاد انتخابات بر فعالیت ستادها انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، ادامه داد: جهت جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی در ستادهای انتخاباتی و فضای مجازی نظارت ویژه ای صورت می گیرد.
جمالی با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در قم، خاطرنشان کرد: دولت به عنوان مجری انتخابات خود را موظف به صیانت از آرای مردم می داند.

*** تاکید بر مساوات در استفاده نامزدها از مکان های عمومی
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم نیز در جلسه کمیته هماهنگی تبلیغات ستاد انتخابات استان با حضور مسئولان ستادهای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در قم گفت: همه کاندیداهای تایید صلاحیت شده مورد قبول نظام اسلامی هستند و باید زمینه استفاده ستادهای تبلیغاتی از امکانات عمومی به صورت یکسان فراهم شود.
حسین معین آبادی از مساجد به عنوان یکی از مهمترین مکان های اجتماع قشرهای مختلف مردم نام برد وافرود: همه ستادهای تبلیغاتی باید حق ارائه برنامه های خود در مساجد را داشته باشند و شرایط برای حضور نامزدهای مختلف در این مکان ها به طور مساوی فراهم شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.