سید احمد حسینی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ازابتدای پیروزی انقلاب مساله حضور مردم درصحنه های گوناگون اکسیری نجات بخش برای رفع تنگناها، مشکلات، بحران ها و توطئه های ایجاد شده از سوی دشمنان بوده است.
وی همچنین انتخاب همه مقام های عالی نظام به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ازطرف مردم را جزو افتخارهای کشور دانست، و افزود: امروز در ایران شاهد آزادترین انتخابات های جهان هستیم، و مردم نیز با حضور آگاهانه خود هر آنچه که تصمیم می گیرند، درعرصه تصمیم گیری های کلان نظام نیز نمود عینی و واقعی پیدا می کند.
حسینی تشکیل حکومت اسلامی را یکی از گرانبها ترین هدیه های انقلاب اسلامی برای مردم ایران عنوان کرد، و افزود: حق دخالت در تعیین سرنوشت که درصحنه انتخابات تجلی می یابد نیز از دستاوردهای ارزشمند این انقلاب است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس قم با یادآوری اینکه مردم ایران به تعداد سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نحوی درتعیین سرنوشت خود مشارکت داشتند، گفت: در انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته حضوری حماسی، دشمن شکن و ماندگار را شاهد خواهیم بود، و مردم با عمل نمودن به تکلیف شرعی و ملی خویش از این آزمون بزرگ الهی نیز سربلند بیرون خواهند آمد.
وی افزود: اگر مردم از همه گروه ها، طیف ها و سلایق مختلف حضور بی نظیری در انتخابات داشته باشند، بسیاری از ترفندهایی که دشمنان علیه انقلاب طراحی می کنند بدون هیچ هزینه ای نقش بر آب می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.