به گزارش ایرنا در این بیانیه که یکشنبه در سایت رسمی آیت الله هاشمی شاهرودی منتشر شد آمده است: این دست شایعات کذب و خلاف واقع، ابزار ناکارآمد دشمن برای کمرنگ کردن قدرت نمایی انقلاب اسلامی در مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو قلمداد می شود.
در این بیانیه آمده است: با هوشیاری مردم و تعهد و تقوای رسانه ای و خبری همه اهالی ارجمند رسانه، دشمنان به نتیجه نخواهند رسید و ایران عزیز در این آزمون بزرگ نیز سرافراز و پر افتخار، برگ زرین دیگری بر دفتر شکوه و عظمت خود خواهد افزود.
بیانیه افزوده است: در عصر ارتباطات و رسانه، و در سایه توسعه فراگیر شبکه های اجتماعی و حجم گسترده و سرعت بالای انتقال اطلاعات، یکی از مهمترین مخاطراتی که فضای افکار عمومی جامعه را تهدید می کند رشد و گسترش پدیده شوم شایعه است.
پیش از این شایع شده بود یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که صلاحیتش برای شورای نگهبان احراز نشده است در جلسه این شورا از مجموع 12 رای آیت الله هاشمی شاهرودی را کسب کرده و همچنین اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی از رهبر معظم انقلاب برای این کاندیدای رد صلاحیت شده درخواست حکم حکومتی کرده بود.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.