به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت سپهبد شهید محمد ولی قرنی، و هفتصد شهید ارتش استان قم در حرم حضرت معصومه (س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و فرماندهان و نیروهای 4 گانه و مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی با اشاره به شخصیت والای شهید قرنی اظهار داشت: شهید قرنی یکی از چهره‌های فرهیخته و یکی از قهرمانان ملی کشور هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مجاهدت‌های شهید قرنی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحمل رنج 6 سال زندان رژیم پهلوی و مبارزه با ظلم و فساد بخشی از زندگی این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه شهید قرنی هیچ‌گاه در مقابل ظلم و فساد سکوت نکرد، تأکید کرد: این شهید بزرگوار، شهید راه حفظ یکپارچگی کشور ایران اسلامی است و ایشان با مجاهدت‌های خود مانع از رخ دادن جنایات مشابه سوریه و عراق در کشور شدند.

حجت‌الاسلام محمد‌حسنی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مدیون خدمات این مرد بزرگ است، خاطرنشان کرد: نباید شجاعت، اعتقادات و صداقت این شهید بزرگوار فراموش شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625719
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.